ZADANI ====== Vytvorit vybraný 3D knihovni prvek Obecne prvek(y) musi splnovat nasledujici: Ucel: ------- 3D knihovni prvky slouzi pro jednoduche znovupouziti modelu v ruznych dalsich projektech. Prvky urychluji celkovou casovou narocnost zakazky a snizuji tak naklady. Forma: --------- - Knihovni prvek urcen pro Cinema4D. - Pokud mozno, zachovejte "modifikatory" ... jako Segmentovany Povrch, Vytazeni, Symetrie atp., ale opravdu jen v pripade, kde VAS to neomezuje!!! - NEODEVZDAVEJTE pokud mozno jen jeden polygonovy objekt. Strukturujte prvek dle logickych celku (material, funkce atp.) a jednotlivé časti modelu smysluplne pojmenujte! - Prvek bude vcetne materialu, vcetne textur a UV souradnic (textury nutno pridat do projektu, aby i ostatni uzivatele prvku je meli k dispozici) - Zakladni rozmer prvku zustane zachovan - Cinema pracuje v GENERICKYCH jednotkach, proto pouzijte: -- v nastaveni programu Cinema4D (Ctrl + E) v sekci jednotky: Zobrazit jednotky : milimetr -- v nastaveni projektu (Ctrl + D): Meritko projektu 1 milimetr - Stojici prvky stoji na rovine XZ - Osa Y prochazi teoretickym tezistem - Prvek bude na nejvyssi urovni hierarchie ulozen do objektu osy pojmenovanem podle prvku, globalni souradnice objektu jsou 0,0,0 - V zadani c. 1 neukladejte s prvkem objekty typu prostředí, světla, sky, pozadi, podlaha, obloha atp. Jde zde pouze o prvek samotny! Ulozeni prvku: ------------------- Prvek bude ulozen jako projekt Cinema4D (menu soubor-> ulozit projekt) !!! Vytvori se nasledujici struktura: adresar s nazvem "zadani1" a v nem: - soubor zadani1.c4d - adresar "tex" obsahujici vsechny pouzite textury (tento adresar se vytvari sam pri pouziti "ulozit projekt") Tato struktura bude zabalena (pomoci ZIP komprese) do souboru zadani1.zip